28 września 2013

OPIS MIESIĘCZNIKA VIOLETTY NR 1

Dzisiaj moja młodsza siostra (8 l.) kupiła sobie pierwszy numer miesięcznika Violetty, wiec skorzystałam z okazji i go streściłam. Przepraszam że nie dokładnie, ale miałam go 5 minut w rękach. :)


''Śpiew, Taniec, moda... i mnóstwo marzeń''.
Dzisiejszy dodatek : Pamiętnik
Plakat: Martina
Jest to hasło które znajduje się na pierwszej stronie magazynu. Gazeta prezentuje się bardzo dobrze. 
Znajdują się opisy i zdjęcia z Violetty 2 ( pierwszy odcinek). Mnóstwo quizów typu ''Impreza dla Ciebie'' czy ''Violetta kontra Ludmiła''. Dobrym pomysłem jest także quiz ''Kto to powiedział'' gdzie są fragmenty tekstu z serialu i trzeba dopasować z odpowiednimi bohaterami. Na początku są wszyscy bohaterowie (1 sezon) i na ich temat 2, 3 zdania. Dużo porad o modzie, czy makijaż w stylu Ludmiły i Franceski.
Fani Leona lub Tomasa mogą być zaspokojeni gdyż każdy z nich otrzymał 2 strony. Na jednej Leon a na drugiej Jorge Blanco, w wypadku Tomasa to samo, Tomas i Pablo Espinosa. Spodobał mi się pomysł ''Warto wiedzieć'' Są to porady dla osób mające pierwszą lekcje na gitarze lub śpiewu, ale nie tylko!
''Trudna Prawda'' Każdy miesięcznik będzie zawierał wybrany temat z serialu i opisywany w charakterze komiksu, który opisuje kot. :)
Są opisy stylizacji typu Romantyczna jak Violetta czy Hipis jak Angie.
Na końcu jest pokazany miesięcznik nr 2  i dodatek do niego będzie to łańcuszek i kolczyki w kształcie serca.

CO MI SIĘ NIE PODOBA:
To że jest tylko 1 plakat! 
Pamiętnik- ma całe białe kartki!


OPIS DOKONAŁA ALEKS DLA VILOVERS POLSKA KOPIOWANIE ZABRONIONE!!!

CZYTAJ DALEJ :)
ZDJĘCIA I FRAGMENTY TEKSTU


































1 komentarz:

  1. Zapraszam na mój blog o Violetcie http://zuzka5000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…