13 września 2013

Głosowaliście już?

Hejo ;D
To prawdopodobnie mój pierwszy i ostatni post na tym blogu, ale dodam info o głosowaniu (gdzie, co zrobić), bo niektórzy... Dobrze, większość z Was pewnie nie wie, jak to zrobić. Tak więc wchodzicie w tego linka:
http://kidschoiceawardsargentina.mundonick.com/votacion/

Strategii na znalezienie konkretnej osoby jeszcze nie opanowałam (i nie opanuję, bo to hiszpańska, dziwna strona, a tłumacz Google niewiele daje), ale musicie odświeżać stronę, dopóki nie znajdziecie odpowiedniej osoby/serialu. Mi się na razie pojawili Xabiani i Mechi ^^



Podsumowując: klikajcie "Odśwież" dopóki nie pojawią się: (o ile chcecie)
- Jorge Blanco (serialowy León),
- Lodovica Comello (serialowa Fran),
- Matina Stoessel (serialowa Violetta),
- Samuel Do Nascimiento (serialowy Brodway), 
- Mercedes Lambre (serialowa Ludmila),
- Xabiani Ponce de León (serialowy Marco),
- Violetta (telenovela).

W regulaminie głosowania, na stronie 14 (strony pojawiają się u boku, gdy przewijacie w dół. Link >tutaj<)
zauważyłam kategorię piosenek. Można głosować na: (tak wspominam, tym bardziej, że Maroon 5 to ulubiony zepsół Jorge'a. ;D)

- PSY – Gangnam Style,
- Taylor Swift – We are never ever getting back together,
- Justin Bieber feat. Nicki Minaj – Beauty and a Beat,
- One Direction – One Way or Another,
- Pitbull feat Christina Aguilera – Feel this Moment,
- Bruno Mars – Locked out of Heaven,
- Rihanna – Diamonds,
- Maroon 5 – Payphone, 

Kto zagłosuje na Biebera? Kto? :D Nie ja. ._.
Gdy te piosenki/seriale/postacie pojawią się w okienkach po odświeżeniu strony, najeżdżacie na nie myszką i klikacie nie "Vote", tylko ikonkę Facebooka/Twiterra. Jeśli jesteście już zalogowani, to... klikacie na "Vote", zapewne. Nie mam konta na tych portalach więc nwm. xd Jeśli nie jesteście zalogowani, pojawia się nowa strona "Choome", która się dość długo ładuje, i logujecie się.
Proste? ;*
Wiem, moje objaśnienia są do kitu. xd
Ale taka moja natura.
Pozdrawiam, mam nadzieję, że coś zrozumieliście;
Ivane <33



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…