14 września 2013

Fun Club

W nowym numerze " Fun Club " znajduję sie plakat Martiny Stoessel i notatka o Jorge Blanco. 

Specjalnie dla Was napiszę jej treść. 


Jorge Blanco :  " Kiedyś nikt we mnie nie wierzył! " 

Aktor pokazał światu, na co go stać! 
" Zawsze miałem pod górkę " twierdzi Jorge Blanco ( 21 l. ) gwiazdor serialu " Violetta ". " Wszyscy uważali mnie za nieudacznika. Musiałem przekonać ich, że się mylą ". Zaczęło się już w podstawówce. Jorge kochał wtedy piłkę nożną i marzył o grze w szkolnej reprezentacji. Trener go w niej nie widział. " Postanowiłem uświadomić mu, że umiem grać. Zostawałem  po lekcjach, by ćwiczyć nowe zagrania. Po kilku miesiącach należałem do najlepszych! " wspomina. " Zastanawiałem się nawet czy nie zostać zawodowym piłkarzem". Ostatecznie miłość do sceny zwyciężyła. Koledzy dziwili się, że woli recytować wiersze, niż biegać za piłką. " Nigdy nie zostaniesz aktorem " mówili. Ale Jorge znów się uparł. Trzy razy w tygodniu chodził na zajęcia teatralne, uczył się spiewać i tańczyć. W końcu dostał rolę w meksykańskiej wersji filmu " High School Musical ". " Kumplom szczęki opadły aż do ziemi, gdy sie o tym dowiedzieli" śmieje się. Jorge jest przekonany, że gdy czegoś mocno się chce, prędzej czy później się to uda. " Skoro nikt nie chce w ciebie wierzyć, uwierz w siebie sama ". radzi. Najważniejsze to nie poddawać się się i nie rezygnować z marzeń. Jorge zaliczał porazki, popełniał błędy i ponosił klęski. Nieraz był odrzucany na castingach. Dziś jest gwiazdą. Przede wszystkim dlatego, że wierzą w niego tysiące fanek! 

Martina Stoessel : " Kocham Jorge! "
Kim jest aktor dla niej? 


Rozumieją się bez słów. 
Jorge i Martina znają się z serialu " Violetta ".
Świetnie się ze sobą dogadują!



Dobry kumpel.
" Nieraz mi pomógł. Jest świetnym przyjacielem. Kocham go jak brata" , mówi Martina...


Zakochana para!
" Dzięki niej życie jest piękniejsze " mówi o ukochanej Jorge. 

Dziewczyna z wybiegu. 
Ukochana Jorge jest modelką! 
Swoją dziewczynę, modelkę, aktorkę i piosenkarkę Stephie Camarenę ( 22 l. ) Jorge poznał na planie meksykańskiej wersji " High School Musical". Parą są już sześć lat i wciąż są w sobie bardzo zakochani. " Wystarczy parę dni rozłąki, bym zaczął za nią tęsknić. Nie poradziłbym sobie bez niej" zwierza się Jorge.

To by było na tyle.
A tutaj macie zdjęcie plakatu : 


2 komentarze:

  1. Dzięki za przepisanie artykułu :) Fajnie, że nie odpuszczał i głupio, ze w niego nie wierzyli. Hehe, maja za swoje :P Tak ogólnie to jego dziewczyna jest modelką? :/ Ciekawe czy cię pomylili, czy to prawda. Na pewno piosenkarką i aktorką, ale modelką...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :)
      Tez się własnie nad tym zastanawiam, nigdy o tym nie słyszałam.

      Usuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…