11 sierpnia 2013

Wywiad z Martiną Stoessel


  
Mój pierwszy wpis 
Przygotowałam dla was wywiad z 
 główną bohaterką serialu " Violetta" Martiną Stoessel.


Martina Stoessel, którego premiera drugiego sezonu przebojowego Violetta.

Gdyby urodziła się w Stanach Zjednoczonych i Violetta została wydana przez Disney Channel nikt nie śmie  by wątpić, że jest w obecności potencjalnego następcę  Miley Cyrus. Wydaje się przesadzone, ale międzynarodowe numery generowane Martina Stoessel prowadzą nastolatków telenowela mocne dowody: w pierwszym sezonie widownia wzrosła 93% i poprowadził pierwsze miejsca w Argentynie, Kolumbii, Chile, Hiszpanii, Turcji, Meksyku, Rosji, CD pierwszy jest złota w Kolumbii i Chile, Urugwaju i Wenezueli i poczwórnej platyny w Argentynie, platyny ponad 180 000 sprzedanych egzemplarzy w każdym kraju, podczas gdy druga płyta, „Cantar es lo que” zawiera płytę DVD, i jest trzy- platyny w naszym kraju i twórcy planują trzymać sześćdziesięciu funkcje w Grand Rex.
"W pewnym momencie, podczas gdy upadam I nie wchodzi, co mam.  Szalone dziewczyny proszą mnie o autograf ich koszulki są na mojej twarzy lub napisać zwolenników na całym świecie i dwustu sympatyków czekają na mnie na lotnisku, a potem kontynuują  do hotelu, wynajmując  samochody dostawcze, jak to się stało w Chile ", mówiła bohaterka 16 lat. Poniedziałek wraca z drugim sezonie Violetta (w 18 na Disney Channel).

                               Jak zacząć dzień? 

Budzę się o siódmej rano i godzina ósma rozpoczynam nagrywanie Baires studia Don Torcuato do 14, ponieważ jestem niepełnoletnia  i mogę tylko pracować sześć godzin dziennie. W szkole mam prywatne lekcje dwa razy w tygodniu, jest nowa metoda odległość przy użyciu młodych graczy, na przykład, ponieważ byłoby to wolne i Omar Martin College. Rindo pięć tematy wolne w połowie roku, a pięć w grudniu i wysłali mnie zadanie e-mailem. W ten weekend zaczynam grać na  gitarze, wciąż śpiewam  raz w tygodniu, a także w soboty . razem z moimi najlepszymi przyjaciółmi i spędzać czas z rodziną, co jest najważniejsze.


          Jakie zmiany będzie miał nowy sezon Violetta? 

Moja postać zmienia się jest  bardziej zdecydowana, dojrzała, o wiele więcej kobiet, wie, jak radzić sobie z Ludmiłą i osiągnąć wyjątkową osobę (hiszpański aktor Diego Dominguez), który w zasadzie nie zamierza jak dużo, ale z drugiej strony przyciąga .  Będzie ponad dwadzieścia nowych piosenek, teledyski, wideo z  udziałem amerykańska aktorka Bridgit Mendler (Good Luck Charlie).

                                 A jak się zmienił?
"To był przełom, jest bardzo silny wstrząs, który został wygenerowany tutaj i na resztę świata. Bawi mnie więcej w tym sezonie, umieścić wiele rzeczy w mojej osobowości, jak żarty, slogany.

Tini-jak mówią ich przyjaciele i rodzina, był fanem serialu Hannah Montana, Chiquititas i patito Feo-dziecko komedia w reżyserii swojego ojca, Alejandro Stoessel, który następnie wygrał milionerem próbną Tinelli. "I zapytała tata proszę zabierz mnie do nagrań i daj mi Antonella siostra znaków (Brenda Asnicar). Do zaakceptowane i wykonane trzy występy:. Był asystentem ALE Matias Mój tata nie chciał mnie łączenia ładna dziewczyna z medium ", mówi Martina.
"Chcemy też pokazowo. Zawsze lubiłam artystyczną atmosferę. Odkąd pamiętam stałam przed lustrem od pięciu do ośmiu godzin śpiewu i tańca, makijażu, a kiedy moja mama idzie do swojej garderoby i umieściła  wszystkie swoje ubrania i buty ", mówi młoda kobieta studiowała śpiew z Lorena Borgese i wydajność z Fassi Jimena.



         Guillermo Francella pokręcił z historią chłopca, który próbował popełnić samobójstwo, i zwrócił się do uśmiechu, patrząc na jego programu w szpitalu, co było silniejsze niż wydałaś?  
Ostatnio spotkałam Leila, wentylatora, który ma raka, a jego marzeniem było spotkać się ze mną. Przez dwa lata nie świętował urodzin. Powiedział rodzicom, nie miał długo żyć, a następnie znalazł  sposoby, aby dotrzeć do mnie, poszedłam do mojej szkoły, zwany Disney, zapisał się na Zrób Fundację życzenia (co daje okazję spotkać fanów, którzy są chorzy), aż w końcu byli z rodzicami przed podróżą do Los Angeles. A ja wiem, ja poszedłam na urodziny, zaprosił swoich przyjaciół, śpiewaliśmy  piosenki razem i jesteśmy uroczy. Minął tydzień i kiedy poszedłem obudzić rodziców powiedział: "Czekałem na to." I płakał. Nigdy tego nie zapomnę. W Chile poznałam dziewczynę, która była w porządku, powiedziałam, że jadę na spotkanie, ale należy jeść, spać, a potem zaczął się odzyskać. Disney szef powiedział mi, że istnieje dowód, że cuda istnieją i że nawet się do Hannah Montana.
Stoessel politechnicznych pierwsze dania roku i nadal ma dwa lata na zakończenie szkoły średniej, "Jasne jest wycieczka podziałka do Cancun." Przyznam się, że używa Twittera tylko dla profesjonalnych pytań i retweeting miłosne wiadomości od swoich fanów i pokazuje, że Facebook skasowane "przez liczbę wiadomości wysłanych mnie, a ja nie mogę przesłać zdjęcia z mojego życia prywatnego, jak w bikini lub plaża. opieki w obrazie Disneya. Istnieje wiele fałszywych kont w moim imieniu. "

                              Czy można potańczyć?
"To jest trudne. Nie piję. Zamiast zrobić coś bardziej intymne ze znajomymi lub przejdź do prywatnych miejscach. Może to przeszkadza, czy jesteś poważny, ale nie może korzystać, a może nawet nie zazdrość lub dziewcząt w moim wieku, którzy mnie nie lubią. Nie pozbawia się niczego. Idę do centrum handlowego, to zakamuflowany lub te rzeczy i moi znajomi zazwyczaj przejść do Sturbucks stąd blisko do nadrobienia.

                           Jak udały ci się pieniądze? 

Moje pieniądze nie dotknął, to zapisuje się kupić mieszkanie, mieć miejsce do życia jest najważniejszym, a samochód w przyszłym roku, kiedy mam rekord.
                          Czy przedstawione chłopaków? 
Tak.  Był najlepszym przyjacielem mojego brata (Francis) i udał się na chwilę. Wiadomo, i przyjaciel rodziny, a moja mama kocha. Teraz jestem  wolna, nie zawsze jest czas na miłość i jestem ponownie miłosne.


            USA niedawno były w Disney World spotkałeś? Tak, to było niesamowite. Chciałem wiedzieć przywódców Los Angeles, ci, którzy zdecydowali się Miley Cyrus i Selena Gomez. Wiedzieli sukces Violetta w Ameryce Łacińskiej i Europie i nie mogli uwierzyć, że to był tak udany. Mieliśmy spotkanie, wzięłam uczyłam się  angielskiego na szóstej stronie sceny Good Luck Charlie, a potem śpiewali. Byli szczęśliwi i pogratulował mi.

 
                          Chcesz pracować w USA?  
 Szkoda, że nie ma takiej możliwości, uwielbiam kręcić filmy i nadal jestem podłączona do telewizora, ale moim marzeniem jest zostać piosenkarką i dostać mój solowy album.



 


Źródło: Perfil.com

1 komentarz:

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…