21 sierpnia 2013

Violetta 2. Co nas czeka w pierwszym tygodniu ? Tłumaczenie


Po wakacjach na nowo.Z nowymi decyzjami i pasją w życiu.

Violetta: Chcę w tym roku, aby być doskonałą  i nikt nie pozwolił  mi żyć.
Chcę po prostu być szczęśliwa

Zaczynają się zajęcia w Studiu z nowym nauczycielem tańca, Jackie. A nowa nazwa studio to On Beat.
Leon zaczyna swoją nową pasję - motocross
Violetta zaczyna umawiać się ze swoim przyjacielem. 

Violetta: To niesamowite, jak nie mogę się doczekać aby być dzisiaj wieczorem ! Ostatecznie udało mi się przekonać Germana 
German: rozumiem, jeśli tam będziesz. Nie zapomnij dać mi buzi ?

Wszystko zaczyna się od nowa. Również ,że wszystkich spraw każdy rozlicza się na słynnej parze. 
Między Violettą i Leonem , jest jeszcze coś.. 

Violetta: Kiedy jesteśmy razem, czuję jakbym umiała latać. Jakbym wszystko zrozumiała , ale będzie nowy rywal Diego. Wszystko będzie się komplikować. 

Diego: Ja jestem miłością jej życia, ale problemem jest to, że ona jeszcze nie wie
Violetta ma wątpliwości.

Violetta: Spotkałam okropnego chłopaka ! Strasznie denerwuje Leona

Leon: ale to, co chce 

W tym czasie Franceska nie wie, jak odpowiedzieć na to go kocham, Marco

Marco: Chcesz być moją dziewczyną ? 
Fran: Co ?

Jak potoczy się historia Violetty ? Nowe odcinki  sezonu drugiego od 30 sierpnia na Disney Channel Francja. 
  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…