19 sierpnia 2013

Nowe książki w empiku

Już niedługo w Empiku pojawią się nowe książki związane z tematyką serialu "Violetta"


Książka nosi tytuł "Za kulisami.Violetta"

Autorem książki jest sam Disney a wydać książkę postanowił Egmont Polska Sp. z o.o.

Data premiery tej książki to 2013-09-11.

Opis : 
Najlepszy przewodnik po serialu Disney Channel – „Violetta”. Ciekawostki o bohaterach i grających ich aktorach, łamigłówki, quizy, czyli mnóstwo zabawy dla wszystkich wielbicieli Violetty i jej przygód. 






Tytuł książki " W moim świecie. Violetta"

Autor: Disney

Wydanie: Egmont Polska Sp. z o.o.

Data premiery: 2013-09-11

Opis:
Nazywam się Violetta Castillo i mam prawie szesnaście lat. Ze względu na pracę mojego ojca całe życie podróżowałam z jednego końca świata na drugi. Nigdy nie zostałam w jednym miejscu na tyle długo, aby zdobyć przyjaciół i wieść normalne życie. Ale teraz, kiedy wróciliśmy do Buenos Aires, wszystko się zmieni! Przeczuwam, że zdarzy się wiele ekscytujących rzeczy i kto wie, może pewnego dnia spełni się moje marzenie i zostanę słynną piosenkarką, tak jak moja mama.


Autorem książki jest oczywiście Disney
 
Wydał ją i opublikował : Egmont Polska Sp. z o.o.

Data premiery: 2013-09-11

Opis:
Zaledwie kilka tygodni temu przyjechałam do Buenos Aires, a moje życie zupełnie się zmieniło. Nie dość że zdobyłam nowych przyjaciół, uczę się muzyki i odzyskałam wspomnienia o mamie, to jeszcze zapisałam się do takiej szkoły jak Studio 21, co umożliwiło mi naukę śpiewu, który jest moją wielką pasją. Jednakże moje nowe życie jest bardziej skomplikowane, niż się tego spodziewałam. Mam zamęt w głowie od tych wszystkich awantur w domu, zadań w Studiu i rozterek w sercu rozdartym między Tomasem a Leonem.



___________________________________________________________________________________
Co już można kupić związanego z "Violettą" w empiku... 

"Violetta. Sekretnik"

Cena: 23,49 zł

Wydawnictwo : Ameet

Okładka : twarda

Data premiery: 2013-05-11

Opis:
Miłość, muzyka, pasja! – takim mottem kieruje się w życiu Violetta. Wie o tym dobrze jej pamiętnik, któremu serialowa bohaterka powierza wszystkie swoje tajemnice. Przed Tobą wyjątkowy sekretnik, w którym teraz i Ty będziesz mogła notować nawet najskrytsze myśli i marzenia.
Kolorowy i pełen inspiracji dziennik z pewnością stanie się Twoim najlepszym przyjacielem!
 
 
 
Soundtrack Violetta
 
Cena: 37,99 zł
 
Wykonawca:  Various Artists
 
Data premiery : 2013-07-02
 
Opis: 
Najpopularniejszy obecnie w Disney Chanel serial Violetta opowiada o utalentowanej nastolatce, która po kilku latach pobytu w Europie powraca do swojego rodzinnego Buenos Aires. Odnajduje tu lojalnych przyjaciół, odkrywa swoją prawdziwą miłość, rozwija pasję do muzyki i stara się w miarę bezboleśnie przebrnąć przez udręki i zgryzoty okresu dojrzewania.

Dziewczyna pięknie śpiewa, ale jeszcze o tym nie wie. Głos odziedziczyła po matce, znanej aktorce musicalowej, która zginęła tragicznie w wypadku, kiedy Violetta była jeszcze bardzo mała. Ojciec dziewczyny Germán to człowiek sukcesu. Kocha swoją córkę nad życie, choć jednocześnie jest dla niej surowy i nadopiekuńczy. Ukrywa przed nią wszelkie informacje o matce, ponieważ boi się, że spotka ją ten sam los. Wie, że Violetta ma talent muzyczny, więc zapisuje ją na lekcje gry na fortepianie, ale nie pozwala angażować się w śpiewanie i aktorstwo. Germán wierzy, że potrafi wychować córkę w luksusie i izolacji strzegąc jej w domu jak w niedostępnej twierdzy.

Jednak życie dziewczyny staje na głowie, kiedy po powrocie do Buenos Aires poznaje Angie, swoją guwernantkę, która jest naprawdę jej ciotką. To właśnie z jej pomocą Violetcie udaje się potajemnie dostać do Studio 21, niezwykle ekskluzywnej i prestiżowej szkoły dla najbardziej utalentowanych młodych artystów świata. Tam odkrywa swoje zamiłowanie do muzyki i po raz pierwszy poznaje prawdziwych przyjaciół: Tomása i Leóna, do których żywi wielką sympatię, choć mają oni całkowicie odmienne osobowości.

Violetta to pełen muzyki i uczuć fabularny serial komediowy.  Doskonałe piosenki śpiewane przez głównych bohaterów serialu zachwyciły widzów Disney Chanel, stąd ogromna popularność Violetty oraz utworów z serialu w całej Europie!
 
 
Źródło: Empik 
 
 

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie chciałabym żeby Fede był z Violettą *,* Kocham Federico ;** <33

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…