2 czerwca 2013

Nowe info/ciekawostki cz.8: Obsada serialu Violetta przyjeżdża do Włoch!


#45:Coś nowego! W końcu znamy datę - obsada serialu w Europie a dokładniej we Włoszech!W środę 26 czerwca o 15:30 przyjadą do Piazza Duomo 1 w Mediolanie aktorzy serialu Violetta! Będzie okazja spotkać Tini Stoessel (Violetta), Jorge Blanco (Leon), Lodo Comello (Francesca), Ruggero Pasquarelli (Federico) i Diego Dominguez (Diego). Pierwszych 1000 fanów, którzy kupić odpowiedni produkt w piątek 14 czerwca otrzyma przepustkę, aby uzyskać dostęp do ekskluzywnych wejść i obsady serialu!
Piazza Duomo 1

6 komentarzy:

  1. Oby przyjechali do Polski!
    Ale to jest mało prawdopodobne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale u nas nie jest tak popularne jak u nich i do tego koszty

      Usuń
    2. Mają przyjechać do mnie do domu xd albo zeświruje

      Usuń
    3. to ja czekam na zaproszenie na tą prywatną imprezę ;)

      Usuń
    4. Do mnie maja przyjechac 15 czerwca na imieniny to rozkaz.

      Usuń
  2. ja byłam na ich koncercie w łodzi. bedzie chyba jeszcze koncert we wrocławiu ale w 2016. ja naniego tez pojade.

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…