24 maja 2013

Sekretnik Violetty + kilka linków gdzie kupić gadżety związane z serialem!

Informuję, że nie miałam w rękach sekretnika czy też pamiętnika. Na blogu Lady.Cuks jest notatka na temat pamiętników Vilu na polskim rynku >>TUTAJ<<.
Na początek to co można znaleźć na większości stronach:
Miłość, muzyka, pasja! – takim mottem kieruje się w życiu Violetta. Wie o tym dobrze jej pamiętnik, któremu serialowa bohaterka powierza wszystkie swoje tajemnice. Przed Tobą wyjątkowy sekretnik, w którym teraz i Ty będziesz mogła notować nawet najskrytsze myśli i marzenia. Kolorowy i pełen inspiracji dziennik z pewnością stanie się Twoim najlepszym przyjacielem!
Wydawca: AMEET
Oprawa: TWARDA
Format: 14,8 x 20,6 cm
Ilość stron: 96
Sekretnik zawiera zdjęcia, różne opisy i quizy o serialu, postaciach z serialu i Studiu 21 oraz strony które możemy sami zapisać. Najlepiej wiedzą ci co już go mają ;)


Kilka linków gdzie można kupić, najtaniej jest na allegro (cena 15,40 zł plus koszt wysyłki) może komuś uda znaleźć się taniej ;) :

A teraz kilka linków z gadżetami ze strony ebay, wysyłka trochę droga bo za granicy (Argentyna i Włochy):
Pamiętnik Vilu cena ok. 100 zł (w tym wysyłka z Argentyny)
Violetta tatuaże cena ok. 25 zł
Koszulka Violetta Różowa lub Biała cena ok. 65 zł
Książka Violetta - Historia Sukcesu cena ok. 85 zł (wysyłka trochę droga bo więcej niż książka)
Perfumy Body Spray Violetta Disney cena ok. 112 zł (znowu wysyłka droga)
Violetta Soundtrack CD Italy cena ok. 80 zł
Violetta Soundtrack CD  cena ok. 85 zł
Violetta soundtrack Cantar Es Lo Que Soy CD + DVD Francja cena ok. 150 zł (z Francji)

7 komentarzy:

  1. Też takie chce

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wczoraj na urodziny dostałam ten sekretnik :-D I mam najfajniej hehehe...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem jej fanką

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy nie chwal się tak że na urodziny dostałaś bo kiedyś inni będą z ciebie się tak smiać.

    OdpowiedzUsuń
  5. CZEŚĆ JESTEM ZUZA I JESTEM JEDNĄ Z NAJWIEKSZYCH FANEK VIOLETTY MAM Z NIEJ PONAD 200 RZECZY:-D

    OdpowiedzUsuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…