31 maja 2013

Mix foto cz.12


Luna Peralta

5 komentarzy:

  1. Leon conoce a Lara... CO ? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest opis aktora i w tłumaczeniu wychodzi, że ją zna. Z 2-3 razy grali w jednym serialu przynajmniej gościnnie. To samo z serialową Angie :)

      Usuń
  2. mam pytanie nie wiesz coś może o urodzinach Leona ? podobno jest taka plotka że mają być,ale nie wiem w sumie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym słyszałam. W zapowiedzi 25. odcinka jest takie przyjęcie i przychodzi na nie Lara, więc myślę, że to jego przyjęcie urodzinowe.

      Usuń
    2. oglądałam, ale nie jestem pewna może mi to umknęło czy to urodziny czy nie :c

      Usuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…