5 kwietnia 2013

Teledysk - Habla si puedes


Si es que no puedes hablar no te atrevas a volver
si te quieres ocultar tal vez te podria ver
y el amor que no sabe a quien y que
hablara si tu verdad te abrazaré otra vez


habla si puedes
grita que sientes
dime a quien quieres
y te hace feliz


si no puedes escuchar anque insistas hablaré
si lo quieres mirame y tus ojos hablaran tal vez
sentiras el amor iras tras el
hablaras si tu verdad te abrazara otra vez


habla si puedes
grita que sientes
dime a quien quieres
y te hace feliz


habla si puedes
grita si temes
dime a quien quieres
y te hace feliz

Abrazame
quiero despertarme y entender
habla si puedes
grita si temes
dime a quien quieres y que haces aquì
habla si puedes
grita que sientes
dime a quien quieres
y te hace feliz
y te hace feliz
Jeśli to jest tym czego nie możesz powiedzieć
Nie zachęcaj do przyjścia.
Jeśli to jest tym co chcesz okryć.
Może mogłabym zobaczyć cię malejącego.
I ta miłość, która nie wie kogo kochać.
Będziesz mówił , i rzeczywistość znowu cię ogarnie.

Mów jeżeli możesz.
Wykrzycz to co czujesz.
Powiedz mi kogo kochasz
i kto sprawia , że jesteś szczęśliwy

Jeżeli nie możesz mnie słuchać.
Chociaż mnie nie słyszysz.
Będę mówiła.
Jeżeli jesteś zakochany
Popatrz na mnie.
I może twoje oczy powiedzą mi , że
będziesz czuł tą miłość i podążał za nią.
Będziesz mówił , i rzeczywistość znowu cię ogarnie.

Mów jeżeli możesz.
Wykrzycz to co czujesz.
Powiedz mi kogo kochasz
i kto sprawia , że jesteś szczęśliwy

Mów jeżeli możesz.
Krzycz jeżeli się boisz.
Powiedz mi kogo kochasz
i kto sprawia cię szczęśliwym.

Tylko przytul mnie.
Chce się obudzić i zrozumieć

Mów jeżeli możesz.
Wykrzycz to co czujesz.
Powiedz mi kogo kochasz
I co tutaj robisz.

Mów jeżeli możesz.
Wykrzycz to co czujesz.
Powiedz mi kogo kochasz
i kto sprawia , że jesteś szczęśliwy.

I kto sprawia , że jesteś szczęśliwy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…