29 marca 2013

Znów o pamiętniku Vilu


Disney przedstawia "Violetta, mój pamiętnik - moje tajemnice, moje marzenia", książkę, która opisuje wszystkie emocje Violetty, bohaterki serialu Disney Channel.
Książka opowiada historię, zwierzenia, marzenia i refleksje szesnastoletniej Violetty o miłości, przyjaźni, rodzinie, muzyce i zgromadzonej w sekretnym pamiętniku, widzimy wypełnienie bohaterów odcinków telewizyjnych.
Eleganckie magnetyczne zamknięcie sprawia, że ​​ta intrygująca książka, przeznaczone stać się "must have" dla każdego Vilovers! Ponadto, zawiera on także piękne ilustracje inspirowane przez tych samych producentów Vilu w serii.
"Violetta, mój pamiętnik - Moje sekrety, moje marzenia", będzie w sprzedaży po Wielkanocy w bibliotece, hipermarketów i na Disney Store we Włoszech w cenie € 14,90.


4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Violette jestem jej fanką myśle tak jak ona i podąrzam za nią .!!! Jak oglądam jej odcinek myśle że to ja jestem wczuwam się w ten film i czuję się jak ja bym tam była. :) Bardzo bym chciała mieć taki dam pamiętnik jak ona <3 to jest moje marzenie.!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś prawdziwą Vilovers :)

      Usuń
    2. można kupić taki pamiętnik na między krajowsj stronce internetowej -ebay

      IL DIARIO DI VIOLETTA "IL MIO DIARIO" i miei segreti,i miei sogni Disney libri
      mam sama z tej strony jest cutowny!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń

Nasza redakcja liczy, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie, w komentarzach możecie przesyłać nam opinie, pytania do naszej redakcji i nowe sugestie na kolejny post. To wszystko robimy dla was, dla kochanych Vilovers…